shopping in my <3

Hej alla bloggläsare,  eller hur är internet shopping så myket enklare ? Så ja iallafall så shoppade jag lite grann på internet på bland annat www.modekungen.se hittade ett par jätte snygga skor, eller ja 3 par skor! Och såklart ska ni få se bilder på allt det jag har köpt för en blogg utan bilder är ju ingentiiiiing!
Lite senare idag ska jag på möte, skriver hur det gick i ett annat inlägg för nu måste jag gå, ciao bitches! ;)


Vad tycker ni om skorna ? Snygga eller hur? :)


Kommentarer
Postat av: mireeeeeeela

hahahaa vad är detta för bög inlägg , vilket möte ? :):):

2010-11-16 @ 12:19:01
Postat av: Malin

Hahahahaha de va anna, hennes utvecklingsamtal xD hahaha

2010-11-16 @ 16:32:18
Postat av: mirela

hahaha ja kunde tänka mig de :DD

hon lät som pissie , möte & skit ahha :D

2010-11-16 @ 17:35:08
Postat av: Anna

amen åh ni kan ju inte skriva detta hääär fattar ni väll :O? avslöjar allt :O :(

2010-11-16 @ 19:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0