schoool is the mother fucking shiiiiiiet :)

hej allihopa, visst tyckte ni att vårt nya hus va fint? perfekt asså! :) mitt solarium hade passat bra där, men jaa jag kan ju slänga det för där va en heeel solarium salong :o så nu kan vi sola hur mycket som helst!  :D är det inte lyx vavava ? :) joo det är det. Vi vet att ni älskar oss! Puss på er!
men jaja iallafall. Jag och mirela sitter på lektion med nån data sak, om konstiga ord inom handel osånt, aa det är jätte roligt okej  :) ALLA JÄVLA UNGAR GÅ HANDEL OKEJ ? BÄSTA SOM FINNS !:)
jajaja tycker att ni får kommentera lite mer faktiskt. Alla bloggare e sånna hossis för man skriver att man ska läsa deras blogg osånt. och det gör vi. MEn de läser fan inte våran :O okej ? vi vet allt....
jaja puss på er.
Undra vad malin gör nu egentligen .. hmm. hon sitter i ett annat klassrum liksom.

vad tycker ni om min nya jacka som jag förvärvade mig igår efter skolan ? :)

passar perfekt till fest på stureplan nu i vinter :)
 puss på er alla en gång till / annaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Super China Man

du passar i manquini

2010-12-01 @ 14:49:23
Postat av: Anonym

åh my god. du ska döööö

2010-12-02 @ 13:51:09
URL: http://desperategirls.blogg.se/
Postat av: DRYGASTEVER

Jag skrev här för att du/ni skrivit i min blogg innan jag slutade blogga !!! :D

2010-12-02 @ 14:56:09
URL: http://drygastever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0