Torsdags fräckis ! :)

En liten mager vit kille stiger in i en hiss och när han tittar upp ser
han en enorm, jättestor färgad kille stående bredvid honom.

Den färgade killen ser att den lilla vita killen tittar på honom och säger:
”210 lång, 120 kg, 30 cm penis, 1 kg testiklar, Turner Brown!”

Den lilla vita killen svimmar och faller raklång till golvet.

Den färgade killen böjer sig ner och ruskar liv i honom och säger:
”Vad är det för fel på dig?”

Med svag röst säger den vita killen:
”Vad var det du sa till mig?”

”Jo, eftersom du stirrade på mig så förmodade jag att du tänkte fråga vad
alla andra brukar göra när dom ser mig och då sa jag:
Jag är 210 lång, väger 120 kg, har en 30 cm lång penis och testiklar som
väger 1 kg och mitt namn är Turner Brown!”

”Turner Brown? Tack gode Gud! Jag tyckte du sa Turn around!”


hahahah fatta ni ?


Kommentarer
Postat av: Super China Man

FAN VAD ROLIGT HOHOHOHHO MEN Det KAN INTE SLÅ mIN 40cm penis

2010-11-25 @ 15:02:12
URL: http://chineseman.com
Postat av: Buklau

Jag inte förstå kan do skriva detta på mongoleiska??

2010-11-25 @ 15:05:40
URL: http://buklau.com
Postat av: svar till china killen :

tro inte att du är biiff bara för att du luktar okejj ? // desperategirls

2010-11-25 @ 16:06:46
Postat av: svar till buklau

du kan ju alltid be din mamma översätta den till dig hon kan säkert de språket :)) puss

2010-11-25 @ 16:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0