"roliga timmen" ;)


Lille Kalle tältade med sin klass. Han frös och gick till fröken -Får jag ligga i din sovsäck? -Ja okej, sa fröken. Kalle sa -Jag fryser fortfarande, får jag ha mitt finger i din navel? -Ja.. nämen Kalle, det där är VERKLIGEN inte min navel! -Det är inte mitt finger heller, sa Kalle.

- Va snygg du är
- Synd att jag inte kan säga detsamma
- Gör som jag : Ljug ;)

På typ krogen:
- Vill du dansa?
- Ja
- Gå och gör det då, så kan jag vara med din kompis i fred.

Snövit har fått sparken från Disney, hon togs på bar gärning då hon satt på ansiktet på Pinocchio och skrek: Ljug din jävel, ljug!!

Vad är det för likhet mellan Bingolotto och att runka?
Plötsligt sitter man där med tre miljoner i handen.

Det står sjutton blondiner utanför en nattklubb. Vad väntar de på?
- Den sista. Man måste vara arton för att få komma in.

Hört om busschauffören som inte kunde säga S?
Flappna av flappna av, alla får fitta!!!!

HAHAHHA jag dör, tur man kan underhålla sig själv på en super duper tråkig lektion xd
och kommentera okej ? vi blir ledsna i ögat annars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0