FREDAGSFRÄCKIS ! :D

En kväll tog en flicka med sin pojkvän hem. Precis när de ska pussa varandra god natt vid ytterdörren börjar killen känna sig lite småpilsk.
Med en stor portion självförtroende lutar han sin hand mot ytterväggen och, leende, säger han till henne:

Ӏlskling, kan du ge mig en avsugning?
Skräckslagen svarar hon: ”Är du galen? Mina föräldrar skulle märka det.”
Han: ”Äh, kom igen nu. Vem skulle komma på oss så här sent på kvällen?”
Hon: ”Nej, snälla. Kan du föreställa dig om vi skulle åka dit?”
Han: ”Lägg av. Det är ingen vaken nu, alla sover.”
Hon: ”Inte en chans. Det är för riskabelt.”
Han (kåt som ett djur): ”Åh snälla, snälla. Jag älskar dig så mycket!!!
Hon: ”Nej, nej och nej. Jag älskar dig också, men jag kan bara inte…”
Han: ”Jo, det kan du. Snälla?”
Hon: ”Nej, nej. Jag kan bara inte…”
Han: ”Jag ber dig…”

Helt plötsligt tänds lampan i trappan och flickans lillasyster öppnar ytterdörren iklädd pyjamas. Med en sömndrucken röst säger hon:

”Pappa säger att du ska ge med dig och ge honom en avsugning. Annars kan jag göra det. Eller om det blir nödvändigt, säger pappa, att han kan
komma ner och göra det själv. Men för Guds skull säg till den jäveln att ta bort sin hand från porttelefonen.”

HAHAHAHHAHAH BÄSTA :D:D:D:D



Kommentarer
Postat av: Lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-26 @ 14:51:20
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: whatshername

hahahaha ^^



titta in på min blogg och tyck till om inläggen, DIN åsikt är viktig :)

följ mig gärna på bloglovin, släng iväg en kommentar så följer jag dig också :9



ha en bra dag! :D

2010-11-26 @ 15:27:26
URL: http://restlessheart.blogg.se/
Postat av: Cissi

HahHHAHAHA

2010-11-26 @ 15:46:19
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: svar

Lucke: ikväll är det stureplaaan som gäller för hela slanten ;)

2010-11-26 @ 22:47:45
URL: http://desperategirls.blogg.se/
Postat av: madde

hahaha as rolig! :D

2011-11-14 @ 20:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0